Mattilbud

"Din mat er din medisin"

Hippokrates

Mat tilbudet vårt

Vi skal lage mat fra bunnen av. Dette innebærer at vi ønsker å lage maten man ikke har tid til å lage i en travel hverdag. Det kan også være tradisjonelle matretter som mange av oss har glemt. Det gir sunn mat og bedre smak. Barna skal også få være delaktige i matlagingen. I det å lage mat ligger det mye læring, og ikke minst smaker maten kanskje enda bedre om du har fått være med å lage den. Vi har samme pris som de andre barnehagene når det gjelder mat for barna i barnehagen..

Middag rett hjem: Er ikke et tilbud pr idag, men vi vurderer fortløpende om det er aktuelt å starte opp igjen. Informasjon om dette vil komme ...

Huser Gårdsbarnehage - 1684 Vesterøy - Tlf: 69 37 70 11 - E-post: post@husergardsbarnehage.no

Nettløsning og design er levert av Kréatif AS